Des de la Comissió de Materials, Mediambient i Sostenibilitat us volem fer arribar algunes idees per aconseguir que el Carnestoltes a l'Escola Auditori sigui una festa sostenible a més de divertida i original! Els ingredients principals són: materials que tinguem per casa, imaginació i creativitat.

Com aconseguir una disfressa única?

Fer la disfressa dels infants a casa és tot un repte, però alhora pot ser una activitat superdivertida per fer en família, i a més obtindrem un resultat únic en el món. El Carnaval és l'excusa perfecta per reutilitzar materials oblidats que tenim per casa, on el cartró i la roba vella són els grans protagonistes.

Us animem a evitar la compra de disfresses prefabricades i generalment amb molts components de plàstic i de baixa qualitat. A canvi, us proposem el repte d'imaginar la disfressa perfecta i fer-la realitat en família, amb materials que tinguem per casa: cartrons, papers, roba, ampolles de plàstic, filferros, pals de fusta i tot el que trobeu. Per carnaval, tot s'hi val! Pirates, princeses, pirates-princesa, animals, bruixes i bruixots, superherois i superheroïnes. Tot és possible amb imaginació i creativitat.

Us deixem amb una selecció d'idees útils de Pinterest aquí.