Carnestoltes sostenible

Us proposem disfresses úniques i sostenibles!

Nadal conscient

Volem reflexionar sobre els estereotips de gènere i potenciar la compra local i sostenible...

La comissió de materials, medi ambient i sostenibilitat s'ha creat amb l'objectiu d'impulsar accions que millorin la sostenibilitat de l'AFA i de l'Escola Auditori. Volem treballar de manera transversal amb les altres comissions, oferint ajuda en la recerca de materials, i assessorament perquè les activitats que desenvolupa l'AFA siguin respectuoses amb el medi ambient i d'acord amb els principis de sostenibilitat de l'escola.

Què volem fer

• Organitzar tallers diversos per a promoure hàbits respectuosos amb el medi ambient.
  • Organitzar mercats d'intercanvi.
  • Imaginar un jardí de l'escola amb moltes plantes i intentar fer-lo realitat.
  • Engegar un hort escolar.
  • Promoure la minimització de residus a l'escola i afavorir la recollida selectiva.
  • Donar suport a l'escola en el desenvolupament del programa escoles + sostenibles.
  • Organitzar recollides de materials per a les activitats de l'AFA i de l'escola.
  • Fomentar la pràctica de les 3R: reduir, reutilitzar i reciclar.

Si voleu col·laborar, o teniu idees, suggeriments, o consultes, escriviu-nos a:
eco@afaescolaauditori.org