AFA de l'Escola Auditori

Guia Extraescolars 2022-2023

Us presentem una guia amb tota la info de les extraescolars pel curs 2022-2023.
En català, castellà i anglès.

Ens encarreguem de plantejar un ventall d'activitats variades i adequades a l'edat dels nostres fills, a partir de P4 i que estiguin en consonància amb els valors educatius de l'escola. Busquem i contactem amb empreses del barri que comparteixin aquests valors i que ens puguin oferir l'extraescolar, i valorem amb la direcció de l'escola les opcions decidides i els espais disponibles dins l'escola.

Plantegem horari, grups i logística de cada activitat, i ho compartim amb les famílies de l'escola, recollint feedback de les famílies en tot moment. Donem suport a Tresoreria amb les preinscripcions, matrícules i altes i baixes de les activitats.

Ens encarreguem també de la cerca d'empresa pel casal d'estiu, de la seva organització, gestió i la comunicació amb empresa, escola i famílies. A finals del primer trimestre es muntarà un grup de treball per la tria del casal d'estiu. Estudiem muntar casals de Nadal, Setmana Santa i setembre.

Si voleu col·laborar, o teniu idees, suggeriments, o consultes, escriviu-nos a:
extraescolars@afaescolaauditori.org