Actuacions de la Comissió #Revolta

Un breu resum dels esdeveniments i reclamacions de la comissió.

La comissió de Revolta va néixer arran del moviment #RevoltaEscolar. Diferents AFA i AMPA de tot Catalunya, amb la col·laboració d'Eixample Respira i l'aFFac, promovem talls de carrer davant de les escoles cada 15 dies els divendres a la sortida de l'escola (de 16:20 a 17:00) per tal de reclamar una major pacificació als entorns escolars, menys contaminació i menys soroll.

En el marc d'aquestes protestes, la comissió de Revolta es compromet a denunciar la situació de l'entorn de l'Escola Auditori, a reclamar als diferents responsables solucions apropiades i a vetllar perquè aquestes es duguin a terme.

Què fem

• Organitzem el tall de carrer cada 15 dies, amb diferents activitats per a totes les famílies i en col·laboració amb les altres comissions de l’AFA.
  • Assistim a reunions amb consellers de districte relacionades amb els entorns escolars i el programa Protegim les Escoles.
  • Utilitzem tots els mitjans possibles per a fer ressò de la nostra situació i aconseguir que les nostres peticions s'escoltin.

Fem la Revolta!

Seguiu-nos a Twitter per estar al dia de les nostres activitats. Us demanem que difoneu les nostres reivindicacions i retuiteu. Fem-nos visibles entre totes!

Si voleu col·laborar, o teniu idees, suggeriments o consultes, escriviu-nos a
revolta@afaescolaauditori.org