Cistella ECO

Agricultura ecològica amb compromís social. Verdura i fruita directes de l'hort a casa teva.

La comissió de migdia i acollida vetlla per tenir uns espais i temps d'acompanyament de qualitat durant l'acollida de matí, l'espai de migdia i l'acollida de tarda.

Els adults de referència d’aquests espais han d'acompanyar en l'adquisició d'hàbits i autonomia en el menjar i la higiene, i afavorir el descans o les opcions de joc adequades per a cada moment i capacitat. Es preparen propostes i espais, que facilitin l'establiment de rutines de manera relaxada per tal que els infants puguin gaudir d'aquests moments no lectius i aprofitar-los per promoure bons hàbits alimentaris i de convivència.

En línies generals, la comissió vetlla per la qualitat dels àpats i l'atenció dels monitors i dona suport a la coordinadora (Laura Mate) en la resolució d'incidències. Participa en les propostes d'activitats i de material de lleure continguts en aquests espais. Amb aquests propòsits ens reunim periòdicament amb l'escola i l'empresa Roca González. Per altra banda participarem activament en l'obtenció d'infraestructures de cuina propia en coordinació amb la comissió d'infraestructures i també organitzarem un punt de recollida de cistells ecològics per a les families en el moment en què la pandèmia ens ho torni a permetre.

Mini plec de condicions d'empreses del menjador

Si voleu col·laborar, o teniu idees, suggeriments, o consultes, escriviu-nos a:
menjador@afaescolaauditori.org