Les festes constitueixen una gran oportunitat per treballar nombrosos objectius i continguts. Són l'escenari ideal perquè totes les famílies puguin relacionar-se i establir vincles entre elles.

A la comissió ens encarreguem de gestionar, organitzar, coordinar i dinamitzar les festes tradicionals que se celebren, tant a l'escola, com al districte. Ho fem, en col·laboració amb l'equip directiu, la junta i les comissions de l'AFA.

Vetllem perquè tots els esdeveniments vagin en consonància amb el projecte educatiu de l'escola. I donem suport al centre i a la Comissió de materials, medi ambient i reciclatge, organitzant jornades de treball en família per col·laborar en tasques de manteniment del material i l'espai escolar.

Les festes que organitzem

• Festa de l'Hivern
  • Participació en La Marató
  • Carnestoltes / Rua del Poblenou