AFA de l'Escola Auditori

La comissió de comunicació és l'encarregada de les comunicacions internes i externes de l'associació de famílies d'alumnes de l'Escola Auditori. Treballem, de manera transversal amb la junta directiva de l'associació i les diferents comissions, perquè hi hagi una comunicació fluida entre tots els membres de l'associació. Coordinem l'enviament de missatges de l'AFA a totes les famílies que formen part de l'escola i volem apropar la nostra tasca a les futures famílies que acollirà l'escola Auditori, any rere any. També, donem suport a la direcció del centre per dur a terme la creació del web, la imatge gràfica i la comunicació digital.

Què hem fet aquests primers anys

• Hem organitzat l'arquitectura de comunicació i informació entre els membres de la junta de l'associació, les comissions i les famílies associades. Això permet:
    • Tenir diferents canals de comunicació per la junta, les diferents comissions i grups de treball i poder treballar de manera conjunta però amb independència.
    • Tenir espais al núvol per poder compartir i treballar en equip els diferents documents interns de l'organització.
    • Mantenir actualitzades les llistes de correu per informar els associats, complint amb la llei RGPD vigent.
  • Hem creat la pàgina web de l'AFA amb tota la informació de l'associació i les diferents comissions.
  • Hem creat la imatge gràfica de l'AFA i donem suport a les comissions creant cartellera, digital i en format paper, per informar els associats i les famílies de manera propera.

Què estem fent ara

• Seguim treballant en el web per fer-lo més dinàmic, on hi hagi informacions actualitzades, tant de les tasques que duu a terme l'AFA, com de les diferents activitats educatives del districte.
  • Seguim donant suport a les comissions creant cartellera digital per la difusió de les diferents informacions de l'associació.
  • Estem treballant amb la direcció de l'escola per organitzar el procés participatiu per la creació del logotip de l'Escola Auditori.
  • També treballem amb la direcció de l'escola per crear un nou web pel centre, que tingui en compte la nova realitat digital educativa.
  • Volem engegar el projecte de newsletter per informar tots els associats de les tasques i novetats que van sorgint durant el curs.

Si voleu col·laborar, o teniu idees, suggeriments, o consultes, escriviu-nos a:
comunicacio@afaescolaauditori.org