AFA de l'Escola Auditori

Comissió mixta d´AFA i Escola per al seguiment i supervisió dels treballs vinculats a la implantació de la nostra escola i el seu entorn, i per vehicular les nostres peticions, preguntes i suggerències en la matèria al Consorci d´Educació de Barcelona i/o altres ens responsables.

Què estem fent

• Seguiment de la implantació de la nostra escola.
    L'escola Auditori és modular i creix cada any. Des de la Comissió vetllem per a que ho faci d'acord amb les necessitats del centre i els seus infants. Paral·lelament s'està estudiant la requalificació del 22@ en el nostre solar per tal de fer viable la nostra escola en aquest emplaçament.
  • Seguiment de l'obra del solar contigu.
    Tenim un Grup de treball que s'encarrega amb la Comissió del seguiment de les diferents fases de l'obra i coordinació per a una millor convivència.
  • Configuració del nostre entorn escolar.
    Volem estudiar i participar en la configuració del nostre entorn escolar que actualment s'està redefinint.
  • Seguiment de les novetats sobre el solar definitiu per la nostra escola.

Si voleu col·laborar, o teniu idees, suggeriments, o consultes, escriviu-nos a:
infraestructures@afaescolaauditori.org